Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik zorgkosten nota's ook via finbox ontvangen?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Maandelijks ontvang ik de factuur voor de premiebetaling in de finbox van internetbetalen. En tevens een kennisgeving in de mail.

Jammer genoeg gebeurt dit niet voor rekeningen die betrekking hebben op het eigen risico.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden dat ook deze nota's met specificatie via Finbox worden aangeleverd en niet via de post. 

M.i. spaart dat kosten uit en werkt efficienter voor beide partijen.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Kan ik zorgkosten nota's ook via finbox ontvangen?

1 ANTWOORD

Re: finbox factuur mbt premie en nota eigen risico etc.

Bewerkt 
Webcare
Webcare

Hoi Joost,

het betalen via Finbox is inderdaad erg efficiënt! Onze systemen zijn op dit moment zo ingericht dat Finbox alleen voor de premie gebruikt kan worden. Ons doel is wel om uiteindelijk ook voor andere bedragen, zoals het eigen risico, Finbox te gebruiken. 

Je kunt de specificaties van het eigen risico ook via Mijn Zilveren Kruis ontvangen. Dan krijg je die niet meer per post, maar ontvang je een notificatie per mail. Op Mijn Zilveren Kruis kun je de speficiatie vervolgens inzien. Hier kan je aangeven wat je per post, en wat je digitaal wilt ontvangen.

Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.