Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik voor mijn premie en eigen risico een betalingsregeling treffen?

Bewerkt 
Starter

Hallo,

Ik heb een betalingregeling op mijn eigen risico afgesloten omdat het financieel niet mogelijk was om het in een keer te betalen.

En aangezien het de afgelopen maanden qua financien weer wat minder ging heb ik mijn premie ook niet kunnen betalen. Maar ik kan hier geen betalingsregeling van maken. Ik heb inmiddels mijn 2e herinnering gekregen en ik weet niet wat ik nu moet doen.

Weet niet of mensen in dezelfde situatie hebben gezeten.

Anders hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Kan ik voor mijn premie en eigen risico een betalingsregeling treffen?

OPGELOST
4 ANTWOORDEN

Re: Betalings regeling eigen risico en premie

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Jobse!

Vervelend om die financiële zorgen te hebben.

Wat jij het beste kunt doen is even bellen met onze klantenservice.

Wij kunnen dan advies geven om de betalingsachterstand op te lossen.

Als je de schulden echt niet kunt betalen kun je ook bij je eigen gemeente om hulp vragen.

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Re: Kan ik voor mijn premie en eigen risico een betalingsregeling treffen?

Stamgast

LET OP   we hebben allemaal kunnen zien in het tv programma  ,,deurwaarders  betalen of leeghalen ,,  dat zilvkr  al bij een schuld van € 800,-     beslag komt leggen .   SCHANDALIG  

Re: Betalings regeling eigen risico en premie

Stamgast

de klanten service bellen bij   schuld of achterstanden   heeft GEEN enkele  zin  ,zij kunnen/willen   niets  voor je doen,  zij bieden alleen een mnd incasso aan. MEER NIET

Re: Kan ik voor mijn premie en eigen risico een betalingsregeling treffen?

Uitblinker

@gijsbertus,

het was niet alleen maar een schuld van €800 die open stond,

er was nog een vordering van meer dan €2000 vanuit het zilveren kruis die open stond bij die dame.

maar die was van een latere datum, dus daar kwam de deurwaarder nog voor terug in de toekomst.