Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Jaarbetaling premie voor 1 januari 2016

Bewerkt 
Starter

Ik heb 18 december met ZilverenKruis geregeld dat ik mijn premie voor 2016 nu al kan betalen. De premie zou dan voor de kerst worden afgeschreven. Dit is echter niet gebeurd. Via mijn financiële overzicht kan ik zien dat de premie wél betaald is, maar de nota staat op datum van 03-01-2016. Dit is niet de bedoeling natuurlijk! Het is onmogelijk om in contact te komen met een medewerker, aangezien je voor geldzaken altijd moet bellen maar er is zo'n lange wachtrij dat ik wel uren aan de telefoon kan wachten. Kan ik mijn premie voor 2016 niet alsnog zelf overmaken zodat ik deze dus in 2015 heb betaald in plaats van 2016? Mvg Nicole

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Jaarbetaling premie voor 1 januari 2016

3 ANTWOORDEN

Re: Premiebetaling voor 2016

Nieuwkomer

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil graag de premie overmaken maar heb geen betaalkenmerk. Telefonisch kom ik er ook niet doorheen en de chat is uitgeschakeld..

Starter

Ik heb net wel telefonisch contact gehad, maar die sukkels hebben de inboeking te laat bij de bank doorgegeven waardoor het pas 4 januari wordt afgeschreven. Ik maak het nu wel zelf over, zodat ik het geld niet per 01/01 op mijn rekening heb staan. In de omschrijving zou ik zetten: Premie Zilveren Kruis Achmea Relatienummer .... Periode 01-01-2016 - 01-01-2017.

Moderator

Ai Nicole, ververlend dat de premie incasso net na 1 januari zou plaatsvinden. Als je zelf de jaarpremie overmaakt is het inderdaad goed je relatienummer en de periode erbij te vermelden. Ik wil je wel adviseren goed in de gaten te houden dat betalingen, incasso's en terugstortingen elkaar daardoor niet gaan kruisen. 

Als je advies of meer uitleg nodig hebt, stel je vraag gerust hier aan de moderators of andere communityleden. 

Alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2016!