Ik ontvang onterecht een rekening van de premie

Starter

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben een client, en was ik in voerg jaar op optimaal aanvullend 3, Sinds jaarwisseling veranderde ik mijn optimaal naar optimaal 1 dat bedoelt dat ik (112,16) in plaats van (122,) betaal,bovendien woon ik op uitkering dus de gemeenten betaalt voor u automatisch elke 27 van de maand.

Wat er gebuerd is dat Zilveren Kruis een acceptgiro van Januari aan mij heeft opgestuurd dat ik dit bedrag (224,32) voor mijn vrouw en ik ook moet betalen, hoewel dit bedraag automatisch is geincasseerd door de gemeenten op 27 Januari, ik heb uw collega gebeld en ik heb hem over uw fout uitgelegen, en hij heeft zijn excuses aangebied en heeft mij verzekeerd dat zij degelijk fout in de toekomst zullen voorkomen, maar gisteren ontvangte ik nog een brief met acceptgiro over maan Februari dat ik ook dit bedrag betalen moet, verder dat ik dit bedrag voor twee maanden niet betaald heeft !

Wat is er gebeurd, ik vind dat echt irritant.

Volgens mij Zilveren Kruis heeft een vregissing gemaakt,Daarom wil ik graag iemand van de financiele afdeleling mijn probleem oplossen.

Opmerking : Ik heb alle overzichten van de gemeente voor maand Jan. waarin ik dit bedrag naar u heeft betaald. 

Mijn gegevens :

Ahmed Al-Alaaq

Geboortedatum : xx-xx-xxxx

Ik hoop spoedig iets van u te vernemen.

Bij voorbaat dank u wel en met vriendelijke groeten.

Ahmed Al-Alaaq

9 Feb. 2017 

• Eigen risico en premie

Ik ontvang onterecht een rekening van de premie

1 ANTWOORD

Re: Een vergissing rekening

Webcare
Webcare

Hallo Ahmed, je hebt vandaag via Facebook dezelfde vraag gesteld. Wij kunnen jou niet informeren over de financiën via Facebook en de community. Je kunt bellen naar de klantenservice om dit uit te laten zoeken. Ons telefoonnummer is 071 751 00 52. Mijn collega verbindt jou dan door naar de financiële afdeling als dat nodig is.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.