Ik heb nog geen factuur gekregen voor jan-feb

Nieuwkomer

Hallo allemaal. Aangezien de klanteservice altijd druk is probeer ik het maar hier.

Ik heb in december overgestapt van Salland naar Zilveren Kruis. Het enige probleem is dat ik een vactuur voor Feb-Mar heb gekregen en nog niets voor Jan-feb. Weet iemand wat ik hier mee moet doen? Ik heb al bijna een week elke dag geprobeerd te bellen maar altijd is het bezet! Bij voorbaat bedankt.

• Eigen risico en premie

Ik heb nog geen factuur gekregen voor jan-feb

5 ANTWOORDEN

Re: Ik heb nog geen factuur gekregen voor jan-feb

Medewerker

Welkom @Kw,

Goed dat je in ieder geval je vraag hier even stelt. We zijn op de hoogte van de drukte in de telefoonlijn, we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Bij de aanmeldingen die wij eind december hebben ontvangen is er door een systeemfout geen betaalmail verzonden. Mijn excuses dat je zolang op dit antwoord hebt moeten wachten. Het vervelende is dat er meteen een herinnering uitgaat. Hier zitten natuurlijk geen extra kosten aan verbonden, het is alleen vervelend en soms schrikken als je een herinnering ontvangt buiten jouw schuld om. Mijn vraag aan jou is, of je deze wilt overmaken zodra je deze ontvangt. Vanaf nu (zie premie februari)  moeten alle incasso's via de betaalmail gewoon op orde zijn. 

Vragen stel ze gerust!

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Aanmaning maar nooit rekening gekregen maand januari.

Starter

Ik heb vandaag een aanmaning gekregen voor de maand januari. Dat is nog niet zo een ramp want die kan ik nog binnen redelijke termijn betalen zonder bijkomende kosten. Maar ik vind het vervelend omdat ik nog helemaal geen rekening gehad heb.

Ik ben sinds dit jaar bij Zilverenkruis en halverwege de maand januari kreeg ik een rekening, maar die was al voor februari. Deze heb ik meteen betaald. Januari zal dus nog wel komen, dacht ik nog.  Maar nu krijg ik een aanmaning ( en de rekening van maart)

Ik heb gekeken bij mijn  digitale post op Mijnzilverenkruis.nl.  Daar staat inderdaad alleen de rekening van februari ( die ik meteen betaald had) de aanmaning van januari en de nieuwe rekening van maart. 

Re: Aanmaning maar nooit rekening gekregen maand januari.

Moderator

Welkom@suussuus76 

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Niet echt een warm welkom zo, excusses daarvoor! 

Ik heb je bericht samengevoegd bij een eerder topic, omdat ik het vermoeden heb dat jullie in de zelfde situatie zitten. Gaat het hier ook om betaalmail? 

Vanwege een systeemfout zijn deze niet verzonden. Lees ook even de reactie van mijn collega Aaron, hierin staat wat er precies is aan de hand is. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter

Hallo,

Ik heb inderdaad de betaalmail nooit gehad. Maar omdat ik wel een rekening  verwachtte, keek ik ook telkens op Mijnzilverenkruis.nl of er al een nota stond. Die is daar ook nooit verschenen. 

Vriendelijke groeten, Suzanne

Moderator

@suussuus76 

Ik kan me goed voorstellen dat je opzoek bent geweest naar deze rekening. En hem dus niet hebt kunnen vinden, omdat hij er niet was. Nogmaals excuses voor het ongemak

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.