Ik heb een betalingsregeling en heb per ongeluk een betaling geweigerd, wat nu?

Nieuwkomer

Hoi iedereen,
Ik heb een vraag ik heb een betalingsregeling voor premie en eigenrisico. Nu heb ik een stomme fout gemaakt per ongeluk heb ik een rekening van de premie geweigerd. Dus het geld is niet afgeschreven. Ik voel me echt rot.

Krijg ik een herinnering of vervalt mijn regelingen.

Ik heb een betalingsregeling en heb per ongeluk een betaling geweigerd, wat nu?

4 ANTWOORDEN 4

Re: Ik heb een betalingsregeling en heb per ongeluk een betaling geweigerd, wat nu?

Webcare

Voor deze vraag kun je het beste een ander klantkanaal gebruiken zoals telefoon of chat (als je ingelogd in Mijn Zilveren Kruis)  omdat we openbaar geen financiële polisgegevens bespreken @Lieke79 

De algemene regels bij het niet lukken van een incasso zijn:

Wij schrijven 7 dagen na berichtgeving van de bank opnieuw het bedrag af. De 2e poging geldt ook voor een betalingsregeling. Je kunt in je Mijndomein zien wanneer wij weer gaan afschrijven.

Lukt de tweede afschrijving van je rekening niet?

Je ontvangt dan een 1e herinnering en dan stoppen wij je betalingsregeling. Je ontvangt hierover een brief.

Je mag 1 keer per 12 maanden een betalingsregeling herstellen.

Kun je een 2e keer je betalingsregeling niet betalen? Dan kunnen wij helaas de betalingsregeling niet meer herstellen

Kun je zo alvast verder denk je?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Ik heb een betalingsregeling en heb per ongeluk een betaling geweigerd, wat nu?

Fanatiekeling

Volgens mij was dit precies het antwoord. 

Hierbij is beslist geen persoonlijke info nodig. Iedereen heeft het recht te weten hoe de regeling in elkaar zit. Dit is voor iedereen belangrijke informatie.

Groet, Feina.

Webcare

@Feina, fijn dat je de informatie duidelijk vindt, alles goed met je?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling

Beste @Pauline, en alles goed met jou? De klant mag ook wel eens aan de medewerker denken , vind je niet? Jullie hebben al zoveel te doen met jullie verzekerden! 

Groet, Feina.