Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe waardeer ik mijn verzekering op naar aanvullend met 3 sterren?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik heb al een polis, en wil 'm nu opwaarderen naar aanvullend met 3 sterren (zodat de orthodontie voor zoonlief vergoed wordt). Als ik nu mijn huidige polis wil wijzigen, staat deze polis (met 3 sterren) er helemaal niet bij. Hoe doe ik dit dan?

(er staan alleen polissen als compact, comfort).

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Hoe waardeer ik mijn verzekering op naar aanvullend met 3 sterren?

4 ANTWOORDEN

Re: Hoe waardeer ik mijn verzekering op naar aanvullend met 3 sterren?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi elsh, je hebt dan nu nog de oude Agis verzekeringen. Je kunt niet wijzigen naar de sterren verzekeringen tot je collectief naar een zilveren kruis collectief is gewijzigd. Als je me het gewenste pakket stuurt in een privé bericht pas ik het voor je aan (klik op mijn naam, in mijn profiel staat boven de knop "Jeppe als vriend toevoegen" de optie mij een privé bericht te sturen).

Fanatiekeling

Je hebt voor de wijziging nog tot 1 februari de tijd, alles rond de basisverzekering moet wel vóór 1 januari geregeld zijn, zoals eigen risico, soort basisverzekering. 

Groet, Feina.

Bewerkt 
Webcare

@Feina Jij ook je polis helemaal op orde voor 2016 Feina? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik neem nog even de tijd om rond te kijken. Mijn oude zorgverzekering is opgezegd en ik heb daarvan de bevestiging ontvangen. Nu nog tm 31 januari de tijd om de nieuwe af te sluiten. 

Groet, Feina.