Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe vraag ik een betalingsregeling voor mijn premie aan?

Bewerkt 
Starter

Hallo, ik moet de 2e van de maand mijn zorgverzekering betalen, alleen ik kan dat op dit moment niet volledig betalen, ik heb geprobeerd om online een betalingsregeling aan te vragen alleen dat lukt niet. en de klantenservice is niet beschikbaar in het weekend. kan iemand mij uitleggen hoe je dat online doet? want ik zie namelijk niks daarvan. ook de link van silveren kruis waarbij die je automatisch doorstuurt naar de pagina om een betalingsregeling aan te vragen staat het niet. iemand een idee waar ik dit online kan doen?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Hoe vraag ik een betalingsregeling voor mijn premie aan?

3 ANTWOORDEN

Re: Hoe vraag ik een betalingsregeling voor mijn premie aan?

Bewerkt 
Bezoeker

Dat kan in MijnZk maar die ligt eruit voor onderhoud (athans bij mij). Je kunt ook de incasso bij je bank weghalen (als je naar overzicht gaat met aangekondigde betalingen). Zelfde idee als vroeger storneren, alleen kan het nu ook vooraf. Dan kun je morgen bellen voor een regeling of via MijnZk doen.

Bewerkt 
Starter

Hallo, bedankt voor je reactie, bedoel je dan dat ik automatisch incasso wjzig naar acceptgiro of acceptmail?

Bewerkt 
Moderator

Hoi Jesse en Annzie,

Goed dat jij ( @Annzie ) Jesse al een beetje opweg kon helpen dit weekend. 

Annzie helpt je op weg @jessewarmenhovendoor aan te geven dat je je premie kan storneren. Dit betekent dat je het bedrag wat wij incasseren terug laat storten door de bank. Wanneer je betaalt via een automatische incasso is dit inderdaad een mogelijkheid. Wanneer je via acceptgiro betaalt dan is dat geen optie. Een regeling kun je dan aanvragen via Mijn Zilveren Kruis

Is het ondertussen al gelukt @jessewarmenhoven?