Hoe komt het dat ik een brief krijg over betalingsachterstand, terwijl het bedrag al betaald is?

Starter

Ik had een betalingsachterstand en moest deze voor een bepaalde tijd betalen zodat hier geen verdere conseqenties aan verbonden zaten.

Mijn opa heeft toen dit bedrag van 330 euro overgemaakt, bestaand uit het bedrag wat nog openstond en bedrag van de maand december.

Als ik inlog bij Zilveren Kruis staat hier dat ik nog 34 euro moet betalen, zoals staat in bijgevoegd document.

Pas geleden heb ik een brief binnengekregen van Zilveren Kruis dat ik 4 maanden betalingsachterstand heb, maar dit klopt niet. 

Hoe kan dit?

Via zilveren kruis online staat dat ik nog 34,45 moet betalen en voor de rest niks. Aan de telefoon werd mij ook gezegd dat alles is betaald. 

Hoe komt het dat ik dan toch een brief binnenkrijg over 4 maanden betalingsachterstand. Terwijl deze reeds is betaald op oudjaarsdag 2015.

Hoe komt het dat ik een brief krijg over betalingsachterstand, terwijl het bedrag al betaald is?

2 ANTWOORDEN

Re: Stand van zaken

Starter

De reden dat ik het op deze manier doe, is omdat er veel te lange wachtrijen zijn met bellen en omdat ik de hele dag op school zit de kans niet krijg om iemand aan de telefoon te krijgen.

Re: Hoe komt het dat ik een brief krijg over betalingsachterstand, terwijl het bedrag al betaald is?

Moderator
Moderator

Hallo @alexsandravmil,

Bedankt voor jouw vraag! Omdat het om privacy gevoelige informatie gaat stuur ik je een privébericht met het antwoord. 

Groet,

Jan