Help!!!!! Gespreid betalen eigen Risico aangevraagd maar is niet terug te vinden.

Geregelde bezoeker

In december of januari gespreid betaling aangevraagd voor mijn vrouw.

Tot mijn verbazing krijg ik vandaag via de chat horen dat er geen regeling voor mijn vrouw staat en dat dit nu ook niet meer mogelijk is. 16/18 januari telefonisch contact gehad met BartH over een late rekening van 2016. Met hem verschillende opties besproken. We hebben het ook nog gehad over de gespreide betaling eigen risico voor mijn vrouw en deze was geactiveerd. Maar nu blijkt deze regeling er niet te zijn

Ik hoop dat jullie ons nogmaals kunnen helpen.

Alvast dank

Help!!!!! Gespreid betalen eigen Risico aangevraagd maar is niet terug te vinden.

5 ANTWOORDEN

Re: Help!!!!! Gespreid betalen eigen Risico aangevraagd maar is niet terug te vinden.

Webcare

Hoi Ron, ik heb je inmiddels een privéberichtje gestuurd. Heb het er daar graag verder met jou over. 

Groetjes,
Bart

Re: Help!!!!! Gespreid betalen eigen Risico aangevraagd maar is niet terug te vinden.

Geregelde bezoeker

Webcare

Dag Ron,
Ik zag het bericht dat je net hebt bewerkt voorbij komen. Ik stuur je even een privéberichtje zodat ik je verder kan helpen!

Groetjes,
Bart

Bekend gezicht
dit is nu het grootste probleem bij ZK er worden heel vaak tel. dingen gezegd en beloofd die later niet blijken te kloppen of die niet mogen of kunnen je kunt tel toezeggingen bij zk dus NIET GELOVEN en dat is heel erg jammer wat heb je aan een tel klnserv als ze dingen beloven die niet kunnen ????/ komt dagelijks vele malen voor bij ZK

Moderator

Dat is zeker niet de bedoeling Gijsbertus. Het is daarom ook goed dat Ron aan de bel heeft getrokken hier, zodat we kunnen uitzoeken waar het precies fout is gegaan. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.