Heel jammer dit.. (premiebetalingen)

Starter

Beste Zilveren Kruis,

Laat ik even beginnen bij de onmenselijke manier waarop ik zojuist ben aangesproken door jullie. Ik ben al jaren klant en ben tot op heden altijd goed geholpen door, maar dit slaat werkelijk alles.
De situatie is als volgt. Ik heb door omstandigheden(verhuizing/prive) een aantal premie betalingen misgelopen, feb en maart uit mijn hoofd. Deze betalingen waren volledig voldaan dacht ik, nu blijkt dat ik een premie betaling voor de helft had betaald, de overige helft, daarvan kreeg ik onlangs een bericht van de deurwaarder en heb deze ook direct voldaan. Nu krijg ik bericht dat mijn polis gewijzigd wordt per juli.
Voor alle duidelijkheid, ik erken dat ik te laat ben geweest met de tweede helft, maar van alle rekeningen die ik van jullie heb ontvangen, heb ik nooit die tweede helft zien staan (daaraan werd ik herinnerd door de brief van de deurwaarder) Ik heb dus steeds de maandpremies betaald zoals jullie dat op de rekeningen hadden vermeld. Nogmaals, ik erken dat het deels mijn eigen schuld is, maar ik vind dit wel een hele rigoreuze manier van omgaan met klanten. Zeker ook de manier waarop ik zojuist te woord ben gestaan door een collega van jullie. Totaal niet meedenkend of enige empathie. Jammer, want in de afgelopen 8 jaren dat ik bij jullie zit heb ik nog nooit een dergelijke achterstand gehad en ik ben ook altijd tevreden geweest.
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie hierin met mij mee zouden denken en een enige oplossing zouden bieden. Ik zou het jammer vinden om een andere zorgverzekeraar te zoeken maar ik zie anders geen andere optie.
Mvg.

• Eigen risico en premie

Heel jammer dit.. (premiebetalingen)

1 ANTWOORD

Re: Heel jammer dit..

Webcare

Hallo Susanehi,

Wat onzettend vervelend dat je gisteren een slechte ervaring had met onze klantenservice! Dat vind ik niet fijn om te horen.

Ik kijk graag of er iets is wat ik voor je kan betekenen hierin. Wil je mij je relatienummer, geboortedatum en postcode toesturen in een prive bericht? Ik kan dan je polisgegevens erbij zoeken en de situatie bekijken.

Hoor graag van je, groetjes Laura