Gebruik betalingskenmerk

 Bewerkt 
Geregelde bezoeker

Ze denken echt dat ik gek ben:

 

U vindt onze administratie niet correct en bent het niet eens met de incassokosten van € 10,- Bedankt voor uw e-mail.

De incassokosten zijn terecht
U maakte uw betaling over met de kenmerk van premie januari en niet met het kenmerk van de zorgkostennota. Omdat uw premie van januari al betaald was, gebruikten wij de betaling voor februari. Deze toelichting heeft u al eerder van ons gekregen.

Kan ik nog iets voor u doen?
Ik help u graag. Heeft u al op ZilverenKruis.nl gekeken? Daar vindt u veel informatie. U kunt er ook eenvoudig uw gegevens inzien en wijzigen.

Met hartelijke groet,
Zilveren Kruis


Shantie Lachmansingh

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Gebruik betalingskenmerk

1 ANTWOORD

Re: Gebruik betalingskenmerk

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi swart,

 

Ik zie dat je hierover meermaals contact met ons hebt gehad. Ik lees dat er inmiddels ook een klachtendossier loopt op advies van mijn collega. De klachten behandelaar gaat er voor je achteraan en belt jou hier nog over. Ik raad je aan dit even af te wachten.