Foutje bedankt!

Starter
Wat nou als je met goede, rustige oren voor controle naar de KNO gaat en je komt thuis met bloederige pusoren? Niet eens een oepsie of een sorry wat rot maar toch een dikke rekening?

Foutje bedankt!

3 ANTWOORDEN 3

Re: Foutje bedankt!

Community Manager

Welkom op de community @KimBouwman. Wat een naar verhaal! Hoe is het nu met je? Is het goed gekomen met je oren? Heb je contact gehad hierover met het ziekenhuis, de behandeld arts of je huisarts ? En waarover wil je precies met ons in gesprek? Kun je daar nog iets meer over vertellen?

Starter
Nu loop ik dus met een ontstoken oor, in het oor waar ik normaal mijn gehoorapparaat draag. Extra frustrerend is dat het vaak een paar maanden duurt voordat zo'n onsteking weer weggaat. Ik heb namelijk hele ontstekings gevoelige oren maar wat ik gewoon zo lullig vind is dat ze in het ziekenhuis doen alsof ze geen idee hebben waardoor het komt. Naar mijn mening heeft de kno-assistente en velletje te ver losgetrokken in mijn oor wat is gaan bloeden. Net als een normaal korstje komt daar dan ook wondvocht bij en dat allemaal in een oor wat o zo gevoelig is.
Per controle betaal ik ongeveer 113eu. Waar ik nu vooral zo ontzettend van baal, is dat het in mijn ogen mis is gegaan bij de kno maar ik kan straks al die rekeningen gaan betalen want het nieuwe jaar is al in zicht... Dat zou toch niet zomaar moeten kunnen?

Community Manager

Dat klinkt allemaal heel naar @KimBouwman. Heb je al contact gehad met jouw huisarts hierover? Ik denk namelijk dat de huisarts nu de meest aangewezen persoon is om even met je mee te denken. Daarna zou je ook eens kunnen kijken bij onze 2e arts online. Misschien kan die service iets voor je betekenen?