Fout tijdens het afsluiten van mijn polis nog niet opgelost

Nieuwkomer

Gezien ik inmiddels al tig keer bij jullie aan de telefoon heb gehangen, zonder resultaat, probeer ik het maar eens zo. 

In januari heb ik een verzekering bij jullie afgesloten. Dit is verder allemaal correct verlopen: ik heb mijn polis ontvangen, een zorgpas, etc. In februari viel het mij op dat Zilveren Kruis nog geen één keer de premie kosten van mijn rekening had afgehouden. Dit baarde mij nogal zorgen, waarna ik een chat aan ben gegaan. De medewerker vertelden mij dat ik geen verzekering bij Zilveren Kruis had en dat ik nergens in het systeem te vinden was. Gek, gezien de polis en zorgpas voor mijn neus lagen... 

Hierna heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen. De medewerkster vertelden mij vriendelijk dat ik inderaad geen verzekering had en dat er alleen een aanvraag was binnen gekomen maar dat deze niet was doorgezet. Vreemd. Ze gaf toe dat het om een menselijke fout ging en alles zou worden rechtgezet. Ik zou een nieuwe polis kaart ontvangen een een brief voor de achterstallige betaling. Deze heb ik tot op heden (bijna twee maanden geleden) niet gehad. 

Nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Deze medewerkster vertelden mij dat er inmiddels een bedrag openstond van €366,- (nota bene de fout van Zilveren Kruis) en dat deze eind februari zal worden afgehouden. Dit is nog steeds niet gebeurd! Gister WEER contact met de klantenservice wanneer het nu eindelijk eens wordt geregeld...het bedrag zal 1 of 2 maart worden afgehouden: DIT IS WÉÉR NIET GEBEURD!

Ik vind het allemaal ERG vreemd en ERG frustrerend. Wanneer gaat dit nu eens worden opgelost? Het is ronduit belachelijk dat jullie zo met de administratie en klanten omgaan. 

Fout tijdens het afsluiten van mijn polis nog niet opgelost

1 ANTWOORD

Re: Slordig Zilveren Kruis, eindelijk een oplossing!?

Medewerker

Hey Suzanne,

Allereerst welkom op de community, vervelend dat je echter zo contact met ons zoekt en het nog steeds niet is opgelost. Mag ik in een privébericht je relatienummer en geb . datum, dan ga ik er achteraan! Je kan een bericht sturen door op mijn icoon te klikken.

Ik hoor graag van je,

Jochem