Erg domme fout bij terugstorten van mijn betalingsregeling.

Starter

Beste dame/heer,

Ik heb mezelf in een erg domme situatie gewerkt. Het is een lang verhaal maar ik zou het kort houden.

Ik had 2 betalingsregelingen lopen 1 voor mijn openstaande premie en 1 voor mijn eigen risico. Maar op een gegeven moment zei mijn moeder dat zij nu wel de rest in 1 keer zou betalen. Het enige wat ik moest doen was op letten of er geen bedrag van mijn rekening afgehaald werd. Toen ik op 27 mei(als ik het mij goed kan herrineren)ging kijken zag ik dat er als nog 2 bedragen af zijn gegaan. 

Toen heb ik de domme fout gemaakt om het verkeerde bedrag terug te boeken. En heb daarna het goede bedrag ook weer teruggeboekt. Nu kreeg ik vandaag een brief op de mat (wat ik al verwachtte) dat ik nog openstaande premies had. 

Dat bedrag is maar liefst 359,50 euro(exclusief deze maand anders 447,10 euro).

1 van de premie's is nog van 2015 maar dat is nog maar 18,54 euro. (is al bij het bovengenoemde bedrag opgeteld).

Maar ik kan nu geen betalingsregeling meer aanvragen. En ben als de dood dat de deurwaarder wordt ingeschakeld. 

Als 1 van jullie mij zou kunnen helpen zou ik dat zeer waarderen. 

Alvast bedankt!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Erg domme fout bij terugstorten van mijn betalingsregeling.

1 ANTWOORD

Re: Erg domme fout bij terugstorten van mijn betalingsregeling.

Moderator

Ai @SJobse, kan mij voorstellen dat je schrikt wanneer je zo'n brief krijgt en dat je dit graag wilt oplossen. Wanneer je de afschrijving van de betalingsregeling heb teruggehaald (storneren) krijgen wij daar melding van, van de bank. Je betalingsregeling is vervolgens ontbonden omdat een van de voorwaarden is dat alle afschrijvingen lukken. Begrijp ik het goed dat jouw moeder 1 van de regelingen volledig heeft betaalt, maar dat de andere ook is beëindigd vanwege het terugstorten bij de bank? En wil je voor dit bedrag opnieuw een regeling aanvragen?

Als ik je inderdaad goed heb begrepen, zou je 2 dingen kunnen doen. Je kunt mij een prive berichtje kunnen sturen met je postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan kijk ik even met je mee naar de mogelijkheden! Je kunt ook telefonisch contact opnemen om met mijn collega's te bekijken wat nu te doen. Je kunt heb bereiken via 071 751 00 52.

Ik hoor graag van je.