Eigen risico vooruitbetalen

Gast

Waarom kan ik het eigen risico niet in zijn geheel aan het begin van het jaar vooruitbetalen? De premie van de ziektekostenverzekering kan ik immers ook ineens voor een heel jaar vooruitbetalen? 

• Eigen risico en premie

Eigen risico vooruitbetalen

3 ANTWOORDEN

Re: Eigen risico vooruitbetalen

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Goede vraag Centientje!

Het zou voor ons ook gemakkelijk zijn om het geld alvast binnen te hebben. Helaas is onze financiële administratie er momenteel nog niet op ingericht. Je kunt het eigen risico al wel vooraf gespreid betalen. Wij schrijven het eigen risico dan gedurende het jaar af in tien termijnen (februari tot en met november). Hopelijk kan dit in de toekomst wel zodat je de verzekering nog meer kunt organiseren zoals jij dat zelf wilt. 

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Gast

Bedankt, maar dat wist ik al wel. Ik zou, net als ik met mijn premie doe, het ER ineens en vooruit willen betalen, maar ik begrijp dat dit nog steeds niet kan. Jammer.

Moderator

Inderdaad niet mogelijk Centientje. Door je vraag ben ik wel benieuwd of het iets is waar we naar kijken om te veranderen. Ik ga deze check voor je doen en kom hier nog op terug!