Eigen risico op mijn jaarfactuur

Voorbijganger

Op mijn jaarfactuur staat een minusbedrag onder mijn eigen risico, -133,20. Wat is dat voor bedrag?

• Eigen risico en premie

Eigen risico op mijn jaarfactuur

4 ANTWOORDEN

Re: Eigen risico op mijn jaarfactuur

Fanatiekeling

Ik vermoed dat u dit geld terug krijgt. Kennelijk heeft u teveel betaald. Maar de factuur zou wel duidelijk moeten maken om welke post het gaat.

Groet, Feina.

Medewerker

Hey Martine, 

Dit komt mij niet heel bekend voor. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat een nota is gecrediteerd door de zorgverlener. Op het declaratieoverzicht staat dan vaak "correctienota".  In dat geval betekent dat je een bedrag van ons ontvangt. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Mag ik met je meekijken? Dan kan ik even kijken wat het precies inhoudt. Wil je dan een privéberichtje sturen met je relatienummer en geboortedatum?

Groetjes, Aaron

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Voorbijganger

Dank Aaron, ik wil je wel een privebericht sturen maar hoe gaat dat?

Het minusbedrag is er overigens niet vanaf getrokken.

Moderator

Hoi Martine, je kunt een prive berichtje sturen door op mijn (of aaron) zijn naam te klikken. Je komt dan op zijn profiel waar je aan de rechter kant 'prive bericht sturen' ziet staan. Aaron is er vandaag niet dus als je het makkelijker vindt mag je ook mij een berichtje sturen!