Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Eigen risico maandelijks aflossen

Bewerkt 
Voorbijganger

Is het mogelijk om het totale bedrag van de eigen risico van 375€ maandelijks af te lossen ? Zodat je niet in een keer na een hoge rekening met eigen risico het gehele bedrag hoef voor te schieten. 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Eigen risico maandelijks aflossen

OPGELOST
6 ANTWOORDEN

Re: Eigen risico maandelijks aflossen

Nieuwkomer
Lijkt mij een heel goed idee!

Bewerkt 
Webcare
Webcare

Hallo Jadi en Blacky,

je kunt gelukkig het eigen risico in delen betalen. Voor veel mensen is €375,- namelijk een hoop geld.

Zodra je de rekening van ons hebt ontvangen, kan je de betalingsregeling zelf aanvragen via onze website. 

Het is nu ook mogelijk het eigen risico vooraf in termijnen te betalen. Je kunt dit online aanvragen

Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bewerkt 
Nieuwkomer

Je kan toch ook maandelijks € 31,25 apart leggen dat doe ik ook.  

Voorbijganger

Is inderdaad ook een optie, maar ik weet van mijn vorige zorgverzekeraar dat hiervoor een regeling is. Ik heb deze ook bij zilverkruis gevonden onder de link https://secure.zilverenkruis.nl/Formulieren/Financieel/.

Hier kan je b.v. kiezen  in hoeveel termijnen je het eigen risico wil aflossen. Ik heb voor 12 x gekozen.  

Voorbijganger

Ik heb inmiddels voor het betalen van het eigen risico een betalingsregeling gevonden in 12 maanden

De aanvraag kan je doen onder deze link https://secure.zilverenkruis.nl/Formulieren/Financieel/  Hier kan je zelf bepalen in hoeveel termijnen je het wilt aflossen .

Bedankt kim voor je antwoord. Man Erg vrolijk

Moderator

@Jadi Namens Kim graag gedaan! Ben blij dat je de link naar het treffen van de regeling hebt gevonden.

In onze Kennisbank staat overigens ook een uitgebreid artikel over het eigen risico. Hierin geven we uitleg wat het eigen risico is, staan een aantal veelgestelde vragen en vind je ook de link naar het treffen van een regeling. Wellicht interessant om een keer te lezen!