Eigen risico gespreid betalen

Voorbijganger

Eigen risico gespreid betalen

4 ANTWOORDEN

Re: eigenrisico gespreidbetalen

Community Manager

Welkom bij de community Willem. 

Ik zie dat je een topic hebt aangemaakt over eigen risico gespreid betalen. 

Kan ik je hiermee helpen? Wil je dit aanvragen of heb je hierover een vraag? 

Ook goed om te weten: 

Heb je het over het achteraf betalen van je eigen risico rekening in termijnen? Kijk dan ook even op deze pagina voor meer informatie: Betalen in termijnen / betalingsregeling

Heb je het over het vooraf gespreid betalen van je eigen risico? Bekijk dan eens deze pagina: Vooraf gespreid betalen eigen risico

Laat je even weten of we nog iets voor je kunnen doen Willem? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Eigen risico gespreid betalen

Voorbijganger

goed. groeten Willem

Voorbijganger

ik heb nog een nier waar ik nog aan geopereerd moet worden

Community Manager

Pittig, je hebt dus nog een operatie voor de boeg? Staat de operatie aan de nier al gepland @willem-33? Misschien vind je het fijn als onze Zorgcoach je helpt en adviseert? Je kunt hiervoor bellen naar 071 364 02 80. De zorgcoach is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 - 18:00 uur.

Het aanvragen van gespreid betalen van het eigen risico voor 2018 kon tot 31 januari. Een betalingsregeling aanvragen nadat je een rekening hebt ontvangen, kan wel het hele jaar. We leggen uit hoe je dat doet op onze pagina 'betalingsregeling'.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten, Willem. We helpen je graag verder!