Eigen risico betaald en nog steeds betalen?

Bezoeker

ik lees op de site dat ik mijn eigen risico heb betaalt ,helemaal het bedrag,

nu krijg ik een rekening bovenop het jaarlijks bedrang van 385 euro van 135 euro

ik lees het even door en het zijn dus kosten via de apotheek (medicijnen)

hoe kan dat?

en dan wil ik ook precies weten om welke medicijnen het gaan .... of ik snap het niet of die eigen plafond van 385 euro is een trukje 

marcel 

• Eigen risico en premie

Eigen risico betaald en nog steeds betalen?

2 ANTWOORDEN

Re: eigen risico betaald en nog steeds betalen

Medewerker

Goedemiddag Marcel, ik wil graag even kijken wat er aan de hand is. Kun je mij éénmalig een priveberichtje sturen bet postcode + huisnummer + geboortedatum? Dan kijk ik even mee in de polis.

Je stuurt een privéberichtje door te klikken op mijn foto en te kiezen voor 'Een bericht sturen'.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Re: eigen risico betaald en nog steeds betalen

Medewerker

Dank je wel voor het sturen van de gegevens. Zojuist heb ik op de polis gekeken en zie waar de verwarring vandaan komt. Wanneer je op de beginpagina van jouw Mijn Zilveren Kruis kijkt zie je inderdaad staan dat de stand van het eigen risico € 385,- is. Dit wil echter niet zeggen dat je dit hebt betaalt. Pas wanneer je een declaratieoverzicht hebt ontvangen brengen we het in rekening. Ik zal wel doorgeven om de beginpagina duidelijker te laten maken. Op deze manier zal het duidelijker moeten worden dat deze kosten nog niet bij jou in rekening zijn gebracht.