Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Eigen risico aanpassen zonder DigiD

Starter

Hallo

Graag zou ik mijn eigen risico willen aanpassen naar het maximum, maar om in te loggen heb ik een DigiD nodig. Aangezien ik geen Nederlander ben kan ik dit dus ook niet aanvragen.

Hoe kan ik deze alsnog laten veranderen zonder gebruik te maken van de telefoon? Is er een mailadres waar ik dit kan regelen? Aangezien ik vanuit België moet bellen kost het me wel wat geld voor ik dat geregeld heb via de telefoon.

Alvast bedankt

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Eigen risico aanpassen zonder DigiD

2 ANTWOORDEN

Re: Eigen risico aanpassen zonder DigiD

Moderator

@fre23 Welkom! Leuk dat je je vraag hier stelt. 

Ik kan me voorstellen dat bellen niet jouw voorkeur heeft. Als een DigiD aanvragen niet mogelijk is, dan kan je er voor kiezen om op een andere manier contact op te nemen om je wijziging door te geven. 

Bekijk de contactpagina op de website voor de verschillende mogelijkheden. Hier kan je bijvoorbeeld kiezen voor chat of e-mail. 

Je mag ook een privébericht sturen met daarin je persoonsgegevens. Dan kijk ik even met je mee. 

Re: Eigen risico aanpassen zonder DigiD

Starter

@Eva S Via de contactpagina heb ik al bekeken maar de chat kan ik niet aanduiden (niet beschikbaar) en de mail kon ik niet aanduiden (nu blijkbaar wel). Heb nu de aanvraag gedaan via mail voor mijn eigen risico te laten aanpassen. Ik heb je ook een privebericht gestuurd met mijn gegevens.

Alvast bedankt