Betalingsregeling

Bezoeker

Dame/Heer,

2 vragen/opmerkingen over de te betalen rekening:

1. Hoe is het mogelijk dat ik nu moet betalen over kosten gemaakt in januari 2015? Waarom wacht Zilveren kruis meer dan een jaar om dit aan mij terug te vragen? Te gek voor woorden dat de afrekeing het gehele jaar 2015 beslaat, letterlijk van januari t/m december.

2. Omdat ik baas wil zijn over de betaling van mijn premie kan ik niet online een betalingsregeling treffen. Ook te zot voor woorden. Als ik het wil doen kan het alleen telefonisch en niet via email of chat. Ik moet voor 21 maart a.s. betalen, maar ben tot 29 maart in het buitenland. Ik ga Zilveren kruis gezien de kosten niet bellen.

Geven jullie door aan de financiële afdeling dat ik het bedrag in 10 termijnen wil betalen, te beginnen in maart zodra ik een bevestiging heb ontvangen.

Mocht u meer gegevens nodig hebben, dan zie ik dat wel in uw antwoord.

Groeten,

Hans Buis

Betalingsregeling

14 ANTWOORDEN

Re: Betalingsregeling

Medewerker

Hey @Hanze55

Goed dat je hier jouw vraag/ opmerking stelt! 

De eerste vraag die je stelt hoe het kan dat je nu pas een verrekening van het eigen risico ontvangt, daar hebben we recent een blog over geschreven. De antwoorden op die vraag vind je hier. Zoals je leest kan dat verschillende oorzaken hebben. Welk specifiek bij jouw geval past dat durf ik niet te zeggen. 

Wist je trouwens dat je door in te loggen met je Digid een betalingsregeling kunt sluiten met ons. Dat gaat via onze website. Mocht dit geen optie zijn Hans, wil je dan in een privébericht je relatienummer, geboortedatum toesturen. Ook zou ik graag willen weten op welke datum wij het bedrag dan het beste kunnen afschrijven en tot slot de 3 laatste cijfers van je rekeningnummer.

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Bezoeker

Hallo Aaron,

De link naar het blog geeft een timeout error.

De verwijzing naar een betalingsregeling doen via mijn zilverenkruis beanwoord ik met de bijlage.

Hoe stuur ik een privé bericht om te zorgen dat ik wel een betalingsregeling krijg?

Zover ben ik niet onder de indruk van zilverenkruis naar hun klant.

Groeten,

Hans Buis

Medewerker

Hey Hans,

Ik zie inderdaad dat de link niet werkt via de post, deze heb ik aangepast en moet nu werken. Echter ben je hier natuurlijk nog niet mee geholpen. Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn icoon en mij een bericht te sturen. Als je daarin je relatienummer en geb. datum wilt vermelden nemen we de regeling met je door!

groet

Jochem

Bezoeker

Beste Jochem,

Na klikken op je icoon krijg ik een zoekbox en al je badges.

Maar nergens zie ik waar ik een bericht kan sturen.

Jammer dat alles zo moeilijk moet gaan bij zilverenkruis.

Laat me weten hoe ik op een eenvoudige, begrijpelijke manier een betalingsregeling kan regelen.

Hans Buis

Medewerker

Beste @Hanze55,

je kunt dit doen via de volgende link privébericht naar Jochem . We zien graag je gegevens via dit bericht tegemoet zodat we je verder kunnen helpen.

Groet,
Michiel

Bezoeker

Beste Michiel,

Eindelijk iets dat werkt.

Bedankt. Bericht is verzonden,

Groet,

Hans Buis

Medewerker

Fijn dat het is gelukt Hans, hartelijk bedankt!

Groet, Judith

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Bezoeker

Beste Judith,

Nu nog een bericht dat de betalingsregeling is gelukt.

Hans Buis

Medewerker

Beste Hans,

De regeling is verwerkt. Je krijgt hier nog een bevestiging van via de post waarin alles staat vermeld!

groet,

Jochem

Bezoeker

Hoi Jochem,

Heel hartelijk dank voor alle moeite en om me te informeren.

Groeten,

Hans Buis

Re: Betaling premie na aanpassen verzekering

Nieuwkomer

Geachte ZilverenKruis Dag,ik ben Uw klant mijn kenmerk :********* E.Gasanov.Ik moet straaks twee keer premie betalen,dat is bijna 190 euro,maar dat is heel erg lastig voor mij.Mijn vraag,mag ik dan een van premie bedrag in termijnen betalen.?Zou U zo vriendelijk zijn,en regelen dat voor mij.Met vriendelijke groet E.Gasanov

Re: Betaling premie na aanpassen verzekering

Community Manager

@GasanovEmin Beste Emin, er zijn verschillende mogelijkheden. Je kan zelf regelen via 'Mijn Zilveren Kruis'. Daar vindt je een overzicht van de openstaande rekeningen en kan je ook een betalingsregeling treffen. Een andere mogelijkheid is dat je even contact opneemt met de klantenservice. Zij kunnen ook een regeling treffen. 

Ik heb je relatienummer weggehaald omdat andere mensen die gegevens ook kunnen zien. Heb ik je zo op de goede weg kunnen helpen? Als je nog vragen hebt hoor ik het graag. 

Bekend gezicht
de klantenservice kan/wil geen betalings regeling treffen was het maar waar .

Moderator

Heb je het over je eigen situatie Gijsbertus? Of bedoel je wat anders?

Een betalingsregeling behoort zeker tot de mogelijkheden, zoals je ook ziet in de reactie van Raoul. Maar ook daar zijn regels aan verbonden, waarvan ik weet dat je het met sommige niet eens bent. 

In een ander topic heb ik ook een reactie achtergelaten. Loop je ergens tegenaan in je persoonlijke situatie? Neem dan vooral even contact op met mijn collega die je de vorige keer heeft geholpen. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.