Betalingsregeling telefonisch aanvragen

Bewerkt 
Voorbijganger

Ik helaas genoodzaakt om een betalingsregeling aan te vragen maar kom er a twee weken telefoonisch niet door, maar ondertussen wel een herindering met verhoging opsturen. Zo loopt het aardig op

MVG, Robert

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Betalingsregeling telefonisch aanvragen

5 ANTWOORDEN

Re: Betalingsregeling telefonisch aanvragen

Moderator

Hoi Robert,

Het klopt dat het de laatste dagen van het jaar altijd een stuk drukker is! Daardoor zijn de wachttijden deze dagen langer dan gebruikelijk. Naast het bellen voor een betalingsregeling kan je ook gemakkelijk een betalingregeling online aanvragen via zk.nl/betalingsregeling 

Gaat dit lukken Robert?

Voorbijganger
Hallo, Helaas niet omdat we inmiddels de 1e betalingsherinnering hebben ontvangen. En als men een 1e betalingsherinnering heeft ontvangen is het niet meer mogelijk om dit via de website te regelen en kan het alleen nog maar telefonisch worden afgehandeld. Rijst nu de vraag waarom ik niet op het 1e betalingsverzoek heb gereageerd?, nou heel simpel die hebben we nooit ontvangen. Graag een oplossingen zodat we goed het nieuwe jaar in kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Robert

Webcare
Webcare

Ha @RobertC, waarschijnlijk stuurden wij het 1e verzoek per mail. Wij sturen een notificatiemail als er declaraties zijn verwerkt. In de mail verwijzen wij je naar het declaratieoverzicht op Mijn Zilveren Kruis. Daarop staat hoe je kunt betalen en waar de kosten van zijn. 
Anyway: wil je mij een privéberichtje sturen met je relatienummer, adres en telefoonnummer? Dan pak ik het op.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

@Kim Bedankt voor je reactie en natuurlijk wel ik de informatie opsturen, maar hoe stuur ik een prive bericht?

Groet Robert

Webcare
Webcare

Ha Robert, 
Wel handig om te weten hoe het werkt ja ;-)
Klik op mijn naam hier links in het blauw. Dan kan je kiezen voor 'deze gebruiker een privébericht sturen', staat aan de rechterkant.
Tot zo!
Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.