Betalingsregeling premie door achterstand, datum van automatisch incasso is te vroeg

Nieuwkomer

Hallo,

Recent heb ik Zilveren Kruis gebeld om een betalingsregeling af te spreken. Ik heb hiervoor een bedrag afgesproken en een datum wanneer het bedrag wordt afgeschreven. Nu zie ik dat ik toch de verkeerde datum heb doorgegeven, de afschrift is op de 22e van elke maand terwijl mijn salaris meestal later binnenkrijg. Hierdoor ben ik bang dat aanstaande 22 Juli er geen bedrag van mijn rekening afgeschreven kan worden en mijn betalingsregeling vervalt. Is het mogelijk om deze datum te veranderen naar een latere datum? 

Alvast bedankt

Betalingsregeling premie door achterstand, datum van automatisch incasso is te vroeg

1 ANTWOORD 1

Re: Betalingsregeling premie door achterstand, datum van automatisch incasso is te vroeg

Webcare

Hoi Floris, 

Goed dat je aan de bel trekt hoor. Ik raad je aan om rechtstreeks met onze financiële afdeling te bellen. Neem je situatie met mijn collega's door en dan zoeken zij samen met jou naar een oplossing. Het nummer van de afdeling is 088 462 11 00.

Ik had je al graag hier verder geholpen maar vanwege de privacy wetgeving kan ik dat helaas niet doen. Wij mogen hier geen financiële gegevens bespreken.

Groet, 

Kimberly