Betalingsregeling getroffen, maar toch 3e herinnering?

Nieuwkomer

Tot mijn grote verbazing blijf ik maar herinneringsbrieven krijgen van Zilveren Kruis aangaande eigen risico betaling.

Ik heb hier gelijk een betalingsregeling voor getroffen, en er wordt elke maand keurig 38,50 van mijn rekening gehaald.

Toch blijf ik herinneringsbrieven krijgen over dat ik het hele bedrag (plus onderhand de verhoging) moet betalen.

Door mijn werk ben ik vaak niet in de mogelijkheid om te bellen, toch heb ik bij de eerste brief met iemand van jullie organisatie gebeld. Ze zei dat de twee elkaar waarschijnlijk gekruisd hebben. Helaas blijkt dit niet het geval.

Kunt u contact met mij opnemen? Liefst via de mail ivm het niet kunnen oppakken van de telefoon. Ik vraag me af wat er mis is gegaan en zit niet te wachten op een deurwaarder of een aantekening als wanbetaler hierdoor.

Met vriendelijke groet,

Tobias

• Eigen risico en premie

Betalingsregeling getroffen, maar toch 3e herinnering?

1 ANTWOORD

Re: Betalingsregeling getroffen, maar toch 3e herinnering?

Webcare
Webcare

Ha Tobias, welkom op de community!
Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Daarvoor heb ik wel jouw gegevens nodig.
Wil je mij een privébericht sturen met je relatienummer en adres? (Klik op mijn naam hier links in het blauw, klik op 'Deze gebruiker een privébericht sturen'). Je kunt ook mailen naar de klantenservice. Dan krijg je per mail reactie.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.