Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Betalingsherinnering ontvangen

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik heb een betalingsherinering van u voor 01-04 t/m 01-05 van u gekregen.

U heeft al een bedrag van euro 139,85 op  27-03-2015 heeft van mijn rekening afgeschreven .

Ik stur met deze een kopie van de betalingsbewijs.

bedankt

kenmerk **********

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

2 ANTWOORDEN

Bewerkt 
Moderator

Hoi Said,

Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb je berichtje een beetje aangepast. Je relatienummer en je bankgegevens stonden namelijk openbaar en voor iedereen inzichtelijk. 

Ik zal zometeen je overzichten bekijken en zien wat er precies aan de hand. Ik kom hier later vandaag voor je op terug.

Bedankt voor je geduld!

Bewerkt 
Moderator

Hoi Said,

Bedankt voor je geduld!

Ik heb gekeken naar de afschriften die je meestuurde en je polisgegevens. Helaas heb ik aan deze informatie niet voldoende. Ik zie inderdaad de afschrijving in je printscreen maar de premie kan tot 90 dagen nog gestorneerd worden. Dit kan ik nu niet terug zien op het overzicht. 

Uiteraard proberen we zoveel mogelijk te helpen via de community. Ik denk alleen dat het in jouw situatie goed is om telefonisch contact op te nemen. We kunnen dan samen met jou bekijken wat er gebeurd is, op welke datum en aangeven wat we precies nodig hebben. 

Je kunt mijn collega's makkelijk bereiken via 071 751 00 52. Is bellen voor jou niet mogelijk/handig? Er is een mogelijkheid tot e-mail contact via zk.nl/email