Betalingsherinnering ontvangen

Nieuwkomer

Ik heb vandaag een betalingsherinnering van jullie ontvangen.

22 januari heb ik de premie al betaald, maar nu krijg ik toch nog een herinnering. 

Voor deze herinnering is nooit eerder een betaalmail uitgestuurd (ik betaal via de link in de mail). Ook in mijn account is geen bericht te zien voor dit bedrag.

Wat moet ik hier nu mee? Ik kan jullie geen mail sturen met een betaalbewijs en telefonisch is er geen doorkomen aan. De chat is zogenaamd niet beschikbaar voor financiële zaken en hier ga ik geen persoonlijke gegevens delen.

• Eigen risico en premie

Betalingsherinnering ontvangen

3 ANTWOORDEN

Re: Betalingsherinnering ontvangen

Nieuwkomer

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb betaalt op 22 januari nu een brief met herinnering voor betaling ontvangen. Wat kunnen we hiermee doen? Waarschijnlijk is er iets fout gegaan en staat de telefoon roodgoeiend bij ze Smiley Vrolijk. @ZilverenKruis; kunt u aangeven wat we kunnen doen? 

Fanatiekeling

Ergens op het forum wordt inderdaad vermeld dat er iets fout is gegaan. Ik weet niet meer waar. Een recent topic.

Groet, Feina.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi @Mononootje

Ik kan mij goed voorstellen dat je jezelf afvraagt waarom je een herinnering ontvangt terwijl je al betaalt hebt. Ik zou normaliter zeggen dat de betaling en onze brief elkaar gekruist hebben. Maar dat zou alleen relevant zijn wanneer er een dag of twee tussenzit. 

Ik zou daarom echt in jouw gegevens moeten nakijken wat er is gebeurd en of de herinnering klopt. Daarom mijn verzoek: stuur mij alsjeblieft jouw relatienummer + geboortedatum + laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer in een privéberichtje. Ik kan dan voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Je doet dit door op mijn naam/avatar te klikken, naar mijn profiel te gaan en rechts boven "iKawtar als vriend toevoegen" te klikken op privé bericht sturen.

@gp, dit geldt ook voor jou. Ik kijk het dan ook voor jou na.

@Feina, het zou inderdaad best kunnen. Het fijne ervan kan ik helaas niet vinden. Ik zou inderdaad het een en ander moeten uitzoeken. Bedankt voor je oplettendheid Smiley Knipoog.  

Groeten Kawtar 

Ben je blij met het antwoord wat ik of een ander communitylid heeft gegeven? Accepteer deze dan als oplossing.