Betalingsachterstand op premie maart 2016

Bewerkt 
Geregelde bezoeker

Op de site staat dat ik een betalingsachterstand heb omdat ik de premie voor de komende maand maart nog niet heb betaald.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Betalingsachterstand op premie maart 2016

7 ANTWOORDEN

Re: Betalingsachterstand op premie maart 2016

Bewerkt 
Uitblinker

@swart260

klopt, zou iets duidelijker op de site mogen staan,

maar wat er daadwerkelijk staat is het bedrag dat je moet betalen voor maart.

als je iets lager in het financiele overzicht kijkt,

zie je het onderstaande plaatje als je op "nog af te schrijven" klikt.

dan zie je dus de premie klaar staan om te betalen of via automatische incasso af te laten schrijven.

zoals je ziet staat het vanaf 7 februari al online en moet het voor 27 februari afgeschreven zijn(of wordt het via incasso afgeschreven)

wat verwarrend is, is dat onder het bovenste bedrag gelijk een link staat om een betalingsregeling aan te vragen voor de premie, dat zou ook duidelijker mogen zijn.

PS. bedragen zijn voor een gezin van 4 personen van 20+ met aanvullende verzekeringen

Re: betalingsachterstand op premie maart 2016

Geregelde bezoeker

En heel denigreren , gelijk erbij vermelden dat je een betalingsregeling kan aanvragen !!!

Bewerkt 
Uitblinker

@swart260

zal vast met de beste bedoeling gebeurt zijn, maar wel apart en verwarrend ;-)

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik ben het met jullie eens dat dit niet uitblinkt in duidelijkheid. 

Ook de plek voor het aanvragen van een betalingsregeling klopt niet inderdaad. Waarom moet dit zo prominent op elke rekening staan? Dit is een normale rekening van het normale maandbedrag, dus normaal gesproken zou hier geen betalingsregeling aan te pas moeten komen. 

Groet, Feina.

Bewerkt 
Community Manager

@swart260 Ik heb jullie feedback meegegeven aan de afdeling die deze pagina beheert. 

Geregelde bezoeker

Bij mij staat zelfs dat ik geen betalingsregeling kan afsluiten . olgens de info omdat ZK de laatste maanden geen automatuische incasso's heeft kunnen doen, maar ik betaal er FinBox !!!

Webcare
Webcare

Betalen in termijnen kan alleen wanneer je betaalt via een automatische incasso,@swart260. Zowel de premie als de termijnen schrijven wij dan automatisch af. Als je via Finbox betaalt moet je de betaalwijze aanpassen naar automatische incasso om in termijnen te kunnen betalen. 
Als je nog vragen hebt: je weet ons te vinden.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.