Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Betalen voor gestopte zorgverzekering

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo. Mijn collega heeft een probleem , schrijft voor hem , want hij kan niet de Nederlandse taal. Het probleem is dat de hij niet woont in Nederland al twee maanden voor het verlaten van zijn vriend belde om te sluiten verzekering, maar twee dagen geleden kwam in een brief aan zijn oude adres met het bedrag verschuldigd is 300e . Ik wil weten hoe je het kan annuleren.  

Ik kijk uit naar uw snelle reactie .

Groetjes Michael .

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Betalen voor gestopte zorgverzekering

1 ANTWOORD

Re: Betaling

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Michael, goed dat je even om hulp vraagt anders blijft je vriend nog even de rekening krijgen. Ik begrijp dat dit niet de bedoeling is van jou! Je kunt de verzekering eenvoudig opzeggen via de webpagina. Klik hier om naar het opzegformulier te gaan. Je kunt deze samen met je vriend invullen! Het formulier hebben wij ook in het Engels. Klik hier voor het Engelse formulier. 

Als je uitleg wilt over de rekening die wij versturen moet je even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Financiële zaken kan ik niet inhoudelijk uitleggen via het openbare forum. Wij kunnen de verzekering met terugwerkende kracht annuleren als daar gegronde reden voor is. Het is wel goed om de kosten eerst te voldoen - op die manier voorkomt je vriend incassokosten.

Kun je hiermee uit de voeten? Laat het even weten!

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.