Betaaltermijn aanpassen

Nieuwkomer

Hi,

Ik heb net vaandag mijn betaaltermijn aangepast; ik wil nu per kwaartal in plaats van per jaar betalen.

Mijn premie betaling was voor 27 december geplaned maar ik zie dat de veranderingen zullen op 1 januari ingaan.

Was het due te laat? Zal de jaarbetaling op 27 december gebeuren?

Met vriendelijke groet,

TeeJay

• Eigen risico en premie

Betaaltermijn aanpassen

4 ANTWOORDEN

Re: Betaaltermijn aanpassen

Fanatiekeling

Hoe kun je eigenlijk weten of er geincasseerd wordt? Wordt dat aangekondigd?

Groet, Feina.

Webcare

Hallo@TeeJay,  je jaarpremie wordt  inderdaad afgeschreven op 27 december. De opdracht voor betaling van je premie was al naar de bank toen jij je betaalwijze veranderde. 

Wil je mij een privébericht sturen, dan kijk ik voor je na hoe we dit verrekenen voor je. Ik weet op dit moment of automatisch of per acceptmail betaalt.

Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken.

@Feina, Binnen 10 werkdagen ontvangt de klant een nieuw polisblad ter bevestiging van de wijziging. De wijziging ziet de klant ook terug in Mijn Zilveren Kruis. 

De klant kiest de data waarop de zorgpremie wordt afgeschreven. We schrijven zo veel mogelijk af op de afsproken datum als je klant kiest voor automatische incasso.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Nieuwkomer

Hallo, ik had graag nog mijn betaaltermijn naar jaarlijks aangepast maar het lijkt na het inloggen alsof dit niet meer aan te passen is. Kan dit alsnog geregeld worden?

Community Manager

@JUNL Goede vraag JUNL. Als het in Mijn Zilveren Kruis nu niet meer aan te passen is lijkt het een andere reden te hebben. Zal ik met je meekijken? Stuur dan je relatienummer, geboortedatum, postcode en huisnummer even in een privébericht.