Bericht voor administratie van Zilveren Kruis

Nieuwkomer

Er is iets fouts gegaan. Mailtje is bedoeld voor de administratie van ZILVEREN KRUIS. VRIENDELIJK VERZOEK OF U HET MAILTJE DOOR WILT STUREN NAAR HET EMAILADRES VAN HET ZILVEREN KRUIS. BIJ VOORBAAT ONZE HARTELIJKE DANK. GROETEN WIM ESHUIS.

Bericht voor administratie van Zilveren Kruis

2 ANTWOORDEN 2

Re: Bericht voor administratie van Zilveren Kruis

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hallo @WimEshuis,

Ik zag je bericht met daarin persoonlijke informatie. De persoonlijke informatie heb ik verwijderd omdat dat privacy gevoelige informatie is. Ik zie dat je hulp van ons nodig hebt. Ik overleg even met mijn collega's van Klantenservice wat nu handig is en kom er zo snel mogelijk bij je op terug!

Re: Bericht voor administratie van Zilveren Kruis

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Mijn collega net heeft even gesproken met jouw vrouw. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn tot vanavond 21.00 uur bereikbaar op 071 751 00 52. 

Op de community kun je ook vragen maar dan is het beter om geen persoonsgegevens te plaatsen. De community is namelijk een openbaar forum waarop ook anderen kunnen meelezen. Persoonlijke gegevens kun je wel vermelden als je een privébericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken. Kies daarna de rose/paarse button 'een bericht versturen'.