Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Automatische incasso mislukt

Nieuwkomer

Hallo,

Ik ben voor dit jaar overgestapt naar Zilveren Kruis. Mijn incassodag staat op de 1ste van de maand. Mijn probleem is nu dat de premie niet op 1 januari afgeschreven was. Hierdoor kreeg ik vandaag een brief dat er iets mis is gegaan met de automatische incasso omdat ik volgens de brief misschien het verkeerde rekeningnummer heb opgegeven(mijn rekeningnummer klopt gewoon). Ik heb gelijk de bijgevoegde acceptgiro betaaldt.

 

Wordt de premie op 1 februari nu wel automatisch afgeschreven? 

Automatische incasso mislukt

1 ANTWOORD 1

Re: Automatische incasso mislukt

Community Manager

Hoi @Giovanny, dat ga ik even voor je controleren. Zou je mij in een privé bericht jouw relatienummer, postcode, huisnummer en rekeningnummer willen sturen?