Automatische incasse mislukt

Nieuwkomer

ik had de 1ste me zorgverzekering moeten betalen via automatische incasso alleen op dat moment stond er niet genoeg op.... wat moet ik nu doen? heb geen mail ofiets gehad

  • 2016
  • Premie

Automatische incasse mislukt

1 ANTWOORD

Re: automatische incasse mislukt

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Goedemiddag Naomi92, dat schiet niet op natuurlijk maar het kan altijd gebeuren.

 

Omdat het vaker voorkomt proberen wij het binnen twee weken opnieuw te incasseren via automatische incasso. Lukt het dan opnieuw niet? Dan sturen wij een eerste herinnering op papier. De eerste herinnering is altijd kostenloos. Is het zo duidelijker hoe dit verder loopt? Hopelijk kun je volgende maand weer bij zijn met alles. Zet 'em op!

 

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.