Alles is betaald, maar toch een incassobureau?

Starter

De debiteuren of crediteuren afdeling wat het ook mag zijn is een groot bende mensen pas goed op wat men zegt dat er nog betaald moet worden. Ze bieden alles dubbel aan en ookal heb je je rekening of incasso afgelost dan alsnog geven ze het aan een andere incasso bureau. Ik ben al sinds begin december bezig om mijn openstaande saldo via mijn zilveren kruis op 0 te krijgen want alles is al betaald en dat zien de medewerkers ook. Mij is al 4 maal beloofd dat het goed komt. Zogenaamd zou het dit weekend gecorrigeerd worden en wat denken jullie ik krijg in dat zelfde weekend een  brief van incassade of ik hetzelfde bedrag weer wil betalen. Mensen pas goed op en geloof geen woord check eerst alles 4 keer na. 

Alles is betaald, maar toch een incassobureau?

2 ANTWOORDEN

Re: administratie 1 groot......

Medewerker

Hey @kazocan81

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op het forum natuurlijk! Maar zo te lezen ben je nog niet geholpen met alle benodigde informatie. Zou je mij een privébericht met je gegevens willen sturen zodat we na kunnen lopen wat er nog niet duidelijk is. Het belangrijkste is immers dat je precies weet waar je aan toe bent.

groet,

Jochem

Re: Alles is betaald, maar toch een incassobureau?

Starter
Hoe verstuur ik een privebericht dan?