Afschaffen collectiviteitskorting per 1 januari 2017

Nieuwkomer

Ik ben al heel lang klant bij Zilveren Kruis en tot nu toe tevreden. Ik ben geschrokken van de email die ik ontving met de mededeling dat met ingang van 1 januari 2017 de collectiviteitskorting van St. Zorg en Koopkracht komt te vervallen, evenals alle andere collectiviteitskortingen. Nu de (basis) premie en de aanvullende verzekeringspremie omhoog gaat en ook nog deze korting komt te vervallen, ga ik volgend jaar 17 euro meer per maand betalen. Dat vind ik veel geld! Wie is hier ook ontevreden over?

• Collectiviteit
  • Eigen risico en premie

Afschaffen collectiviteitskorting per 1 januari 2017

3 ANTWOORDEN

Re: Afschaffen collectiviteitskorting per 1 januari 2017

Webcare
Webcare

Hallo Hannibal,
Dat is een hoop geld inderdaad! Wij houden wel collectiviteiten met verschillende werkgevers, vakbonden en sportverenigingen. In de Collectiviteitszoeker kan je kijken of je gebruik kunt maken van een andere collectiviteit.
Hier geven wij tips hoe je kunt besparen op je zorgverzekering.

Kan je hier verder mee?
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling

De collectiviteitszoeker is zo traag, dat hij helemaal niet opstart.

Groet, Feina.

Moderator

Bedankt Feina! Leek iets aan de hand te zijn met de link. Heb hem aangepast, hij zou nu moeten werken. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.