Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Achterstallige betalingen van Zilveren Kruis Achmea

Nieuwkomer

In maart 2015 heb ik een hockeybal tegen mijn gebit gekregen. Zilveren Kruis Achmea kon mij gelukkig uit de brand helpen en zou alle rekeningen vergoeden. Nu eenmaal drie kwart jaar later heb ik nog 420 euro aan ingediende rekeningen dat vergoed moet worden. En bij elke rekening die ik stuur moet ik minimaal 3 keer bellen voordat ze vergoed worden. Ook is de wachtrij van de telefoonservice veel te lang (vaak na een uur wachten opgegeven), als er dan wordt opgenomen krijg ik geen antwoord op mijn vragen en op facebook word ik genegeerd. Ik ben zeer teleurgesteld en hoop graag goed en normaal geholpen te worden.

mvg,

Thijmen van Amsterdam

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Achterstallige betalingen van Zilveren Kruis Achmea

2 ANTWOORDEN

Re: Achterstallige betalingen van Zilveren Kruis Achmea

Fanatiekeling

Thijmen, goed dat je dit probleem aan de kaak stelt. Ik lees hierover in dit forum meerdere klachten. Maar heb je deze lange wachttijd an de telefoon het hele jaar al? Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is,. Kan het zijn dat ZK de telefoon niet opneemt als ze zien dat het een verzekerde is die om zijn uitkering vraagt? Want tegenwoordig kunnen ze dmv nummerherkenning direct herkennen om welke verzekerde het gaat. 

Groet, Feina.

Re: Achterstallige betalingen van Zilveren Kruis Achmea

Moderator

Hoi Thijmen en Feina,

Ik ben erg verbaasd over je berichtje Thijmen. Vervelend dat je ook door het jaar heen lange wachttijden ervaart en dat het zo lang moet duren voordat je nota's worden vergoed. Op dit moment is het inderdaad topdrukte en er zijn daardoor langere wachttijden dan gebruikelijk.

Ik zou graag even met je meekijken naar de nota's en de reden waarom dit langer duurt dat jouw verwachting! Zou je mij misschien je relatienummer en postcode + huisnummer willen sturen? Alvast bedankt en ik hoor het graag van je.