Welke informatie over Zilveren Kruis zou jij niet op internet delen?

Moderator

Iedereen bevindt zich steeds meer online op bijvoorbeeld websites of sociale media. Waarschijnlijk ook jij als medewerker van Zilveren Kruis. Welke informatie over Zilveren Kruis zou jij niet op internet delen? En waarom zou je juist deze informatie niet delen?

Welke informatie over Zilveren Kruis zou jij niet op internet delen?

5 ANTWOORDEN

Re: Welke informatie over Zilveren Kruis zou jij niet op internet delen?

Moderator

Goede vraag. Niet dat ik heel actief ben op social media, maar ik denk dat ik de grens trek bij mijn persoonlijke mening over beleid. Als medewerker vertegenwoordig je het beleid, dus komt het raar over als je dit publiekelijk in twijfel trekt. Je kunt het vergelijken met een over het werk klagende kassamedewerker in de supermarkt, terwijl die je boodschappen scant. Dat vind ik ook onprofessioneel.

En, wat meer voor de hand liggend, vertrouwelijke informatie natuurlijk!

Webcare

Ik deel bewust niets inhoudelijks op internet over Zilveren Kruis.  Hooguit een foto van werkvloer of collega als er iets gezelligs gebeurt. Zoals @Rogier ook zegt, nooit beleidskwesties. Ik deel nooit berichten, like ze niet en reageer niet op posts over Zilveren Kruis.

Ik ben me er van bewust dat ik door de tientallen misschien wel honderden reacties op fb en twitter die ik met mijn voornaam afsluit snel te traceren ben.

Niet erg maar wel opletten geblazen!

Jij een andere mening @Michelle of één van ons?😄

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Ik weet niet zo goed wat ik wel en niet zou delen. Hangt er vanaf wat ik verwacht dat de impact is. Men kan mij heel simpel naar ZK herleiden gezien mijn naam, een beetje hetzelfde als Pauline aangeeft. 

Webcare
Webcare

Hi, ik bemoei me op social media niet met beleidszaken van ZK/Achmea. Mijn 'social media vriendjes' zitten daar denk ik ook niet op te wachten. Krijg je van die kansloze discussies in de kroeg die ik niet kan winnen ;-)

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Politieke voorkeur, religie e.d.

Klinkt ver gezocht maar vooral politiek komt telkens om de hoek koekeloeren.

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.