9+ ervaring delen

Nieuwkomer

Beste Zilverenkruis en alle lezers van deze topic,

De mens, of de Nederlander is al snel geneigd om negatieve ervaringen cq. Klachten direct te melden of te vertellen in de welbekende verjaardag setting en tegenwoordig het internet. Hierbij lijkt het soms dat er geen complimenten gegeven worden of dat die er nauwelijks zijn. Vermoedelijk zijn ze er wel maar staan we er niet zo vaak bij stil dan bij de negatieve contact momenten.

afgelopen week telefonisch contact gehad met de helpdesk voor het afsluiten van een zorgverzekeraar van mijn vriendin. (Net in Nederland) Dit gesprek werd gevoerd door uw medewerker mw. K. Vroegop waarbij ik mag aangegeven dat dit echt als plezierig heb mogen ervaren. Als 9+ ervaring kreeg mijn Vriendin een pakket met rozen en een lief kaartje met de woorden 'welkom in Nederland.  En meneer van Twist, bedankt voor het leuke gesprek. Wie weet tot ooit bij Beter Horen' 

Mijn complimenten voor deze spontane actie Wat wij als een zeer warm welkom hebben mogen ervaren. Dit willen wij graag delen met u allen en onze dank vooruit spreken. Voor Zilverenkruis wil ik maar 1 advies geven. Stuur u medewerker mw. Vroegop maar een bloemetje of een schouderklopje (promotie mag van mij ook ;-) )dat zij ervoor heeft gezorgd dat u, Het Zilverenkruis een actieve referent bij heeft gekregen.

@delezersvandezetopic: schroom niet om jullie positieve ervaring ook te delen. Wordt de wereld alleen maar mooier van :-)

• 2017

9+ ervaring delen

1 ANTWOORD

Re: 9+ ervaring delen

Webcare

Hartverwarmend Hessel, je reactie op ons forum. Ook namens ons is je vriendin van harte welkom bij Zilveren Kruis. Natuurlijk geef ik je mooie compliment door aan mijn collega Kimberly. Dat zal ze zeker waarderen!

We hebben van onze baas de vrijheid de klant te verrassen, dat is voor ons ook heel fijn. 
Zeker met verzekeringen kan het een uitdaging zijn het iedereen naar de zin te maken. Voorwaarden zijn vaak strak en wij worden daar ook weer op gecontroleerd.

Er is met klantcontact maar één criterium vind ik: hoe wil je zelf als klant benaderd worden. Dat maakt ons werk ook een stuk leuker. 

Aardig dat je ook andere forumlezers uitnodigt hun positieve ervaringen op ons forum te delen. Een opsteker voor ons. Dankjewel hiervoor.

Ik wens jou en je vriendin een gelukkige tijd samen en een mooie eerste zomer samen.

Voel je vrij om hier nog eens terug te komen en mee te praten over items als je interesse hebt.

Dit geldt uiteraard ook voor je vriendin.

groet,

Pauline

"it's a good world because you are on it"

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.