Tegemoetkoming in kosten Freestyle Libre door geen gebruik meer van conventionele teststrips

Nieuwkomer

Goedemiddag,

 

Ik heb vanochtend met jullie klantenservice gebeld met de vraag of de kosten voor het gebuik van de Freestyle Libre ook vergoed wordt. Jullie antwoord was dat dit momenteel (nog) niet het geval is.

 

Ik ben van plan om, ook al wordt het nog niet vergoed, de Libre wel te gaan gebruiken (kosten zo'n € 1.400 per jaar) 

Door gebruik van de Libre zal ik geen "gewone" test strips meer gebruiken, welke kosten dus ook niet gedeclareerd worden. Ik heb gevraagd of jullie ook een tegemoedkoming kunnen doen in de vergoeding van de kosten voor de Libre.

De medewerker van jullie klantenservice heeft deze vraag doorgestuurd naar "Het hogere management" en ik zou hierover geinformeerd worden.

 

Even later werd ik terug gebeld door de medewerker van jullie klantenservice dat ik hierover niet geinformeerd wordt, maar dat ik de berichtgeving via de website maar moet bijhouden. Dit vind ik een erg rare gang van zeken. Ik stel een vraag en ik krijg antwoord via een website... Wanneer weet ik dat het antwoord geplaatst is? Ok moet ik elke week kijken. Ook weet ik iet waar ik dan moet kijken....

 

Graag jullie reactie.

 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Tegemoetkoming in kosten Freestyle Libre door geen gebruik meer van conventionele teststrips