Highlighted

Naar welke afdeling kan ik het aanvraagformulier Flash Glucose Monitoring sturen?

Bezoeker

Hallo,

Inmiddels aanvraagformulier Flash Glucose Monitoring systeem ingevuld door internist . Naar welke afdeling van Zilverenkruis Achmea in Tilburg moet ik dat opsturen of mailen ?
Graag reactie
Telefonisch contact gehad met hun maar waten daar echt niet duidelijk in vandaar dat ik het hier vraag

Moeder van Nienke

Naar welke afdeling kan ik het aanvraagformulier Flash Glucose Monitoring sturen?

5 ANTWOORDEN 5

Re: Naar welke afdeling kan ik het aanvraagformulier Flash Glucose Monitoring sturen?

Community Manager

Hoi @Wilma54_,

Goed dat je je vraag hier stelt. Meestal stuurt de arts het formulier zelf naar ons toe, maar als je het zelf doet dan kan dat naar:

Zilveren Kruis DS Machtigingen Hulpmiddelen,

Postbus 70001, 3000KB Rotterdam

Heb je zo de informatie die je zocht?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Naar welke afdeling kan ik het aanvraagformulier Flash Glucose Monitoring sturen?

Bezoeker
Ja hoor prima ik zal het opsturen . Dank je wel

Starter

Dag Zilveren kruis,

Ik zat met de dezelfde vraag en wist niet wat ik met het formulier moest doen. Dankzij de community weet ik dat wel, erg handig Smiley Vrolijk

Is het ook mogelijk om het te emailen? Ik heb het document in kleur én hoge kwaliteit gescand, het is prima leesbaar. Dat zou wachttijd schelen.

Zo ja, ben ik natuurlijk benieuwd naar welk email adres..

groet Jochem

Community Manager

Heb je onze Zilveren Kruis app, @Jochemvaniersel? Dan kun je het formulier ook via de app versturen. Via 'declaratie indienen' stuur je het formulier eenvoudig naar ons toe. Het formulier komt dan ook bij de juiste afdeling terecht. Heb je de app niet, wil je het mij dan even laten weten?

Starter

Dank voor de reactie. Ik heb het formulier via de ZK-app gedeeld. Dank voor de tip. Ik wacht verder bericht vanuit ZK af,

groet Jochem