Meld je aan voor de Zilveren Kruis community bijeenkomst: Voeding en diabetes type 2

Community Manager

Vorige maand gaf @Jordan aan dat we graag een bijeenkomst voor jullie willen organiseren. Hiervoor hebben we jullie input gevraagd. Na verschillende reacties (privé en openbaar) is het nu zover!

We nodigen jullie graag uit voor de Zilveren Kruis community bijeenkomst: Voeding en diabetes type 2.

Wat gaan we doen?

Lezing Prof. dr. Hanno Pijl: Voeding en diabetes type 2: maak jezelf beter!
Voeding met minder koolhydraten kan diabetes type 2 “omkeren”. Patiënten hebben dan veel minder en soms zelfs geen diabetesmedicatie nodig. Wil jij gezonder gaan eten maar vraag je je af hoe je dat doet? Hanno Pijl geeft op deze en andere vragen antwoord. Na afloop is er gelegenheid om vragen te stellen.

Prof. dr. Hanno Pijl is internist-endocrinoloog en hoogleraar diabetologie bij het Leids Universitair Medisch Centrum.

Open dialoog om kennis te delen
Als zorgverzekeraar hebben we vooral verstand van onze eigen rol in het zorgstelsel. Als diabetespatiënt ben je vooral ervaringsdeskundige. En als zorgverlener heb je het beste zicht op hoe de zorg voor patiënten te verbeteren.

De Zilveren Kruis community brengt deze perspectieven samen in een open dialoog met als doel van elkaar te leren en inzichten te delen. Tijdens dit gesprek willen we stilstaan bij het onderwerp voeding en diabetes. En graag horen we ook van jullie welke andere onderwerpen er spelen. 

De avond wordt begeleid door Jeppe Delver, communicatieadviseur bij Zilveren Kruis

De bijeenkomst is op woensdagavond 4 april in Leiden
Het officiële programma is van 19.15 tot 21.00 uur. Er is een ontvangst met koffie/thee en een alcoholvrije borrel na afloop.

Zilveren Kruis, locatie Leiden (zaal Sequoia).   
Dellaertweg 1
2316 WZ Leiden ​

Klik voor de volledige planning op de knop hieronder:

Lees hier meer
19.00 uur:       inloop van gasten
19.15 uur:       welkomstwoord en introductie door Jeppe Delver​
19.30 uur:       presentatie Hanno Pijl, na afloop ruimte voor vragen
20.15 uur:       open dialoog begeleid door Jeppe Delver
21.00 uur:       afsluiting en (alcoholvrij) drankje

Verwachte gasten:
Olof King:                   Diabetesvereniging Nederland (DVN)
Corine Bruggers:      Nederlandse Diabetes Federatie (NDF)
Floor Burgers :           Strategie en business development, Zilveren Kruis
Astrid Krikke :             Accountmanager DVN, Zilveren Kruis

Meld je nu aan
Gesloten voor aanmeldingen! 

Graag tot woensdagavond 4 april

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Meld je aan voor de Zilveren Kruis community bijeenkomst: Voeding en diabetes type 2

9 ANTWOORDEN

Re: Meld je aan voor de Zilveren Kruis community bijeenkomst: Voeding en diabetes type 2

Starter

Graag wil ik mij aanmelden voor de bijeenkomst over diabetes in Leiden

Mijn naam: Jeanne K.

Re: Meld je aan voor de Zilveren Kruis community bijeenkomst: Voeding en diabetes type 2

Community Manager

Bedankt voor je aanmelding Jeanne. Leuk dat je naar de bijeenkomst komt. 

Ik heb je privégegevens verwijderd uit je reactie, omdat dit allemaal openbaar staat. Ik stuur je nog even een privébericht over de bijeenkomst. Je plekje heb je sowieso gereserveerd! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter

Mijn echtgenote Jeanne Koorn komt alleen en heeft geen parkeerplaats nodig.

Met vriendelijke groet

Namens Jeanne

Cees van Peet

Community Manager

Staat genoteerd. Bedankt voor het doorgeven Cees! 

Dan zien we Jeanne volgende week. 

Starter

Hartstikke goed zo'n bijeenkomst. Ik hoop dat er ook eentje bij mij in de buurt komt. Ik vind Leiden namelijk net even een stukje te ver. Zijn er mogelijkheden?

Community Manager

Hoi @Karin0208, voor nu houden we het bij één bijeenkomst maar in de toekomst zullen we zeker kijken of we bijeenkomsten op andere plekken in het land kunnen organiseren. We hebben ook kantoren in Apeldoorn en Leusden, dus dat is ook zeker een optie.

Starter

Beste hr, mevr,

Ik ben naar de bijeenkomst geweest van  zzilveren kruis- met medewerking van Hanno Pijl, 

In Leiden.

ik heb uw bestanden gekregen, maar die zijn op mijn pc na een crash niet meer terug te vinden.

Ik hoop van harte dat u mij die nogmaal zou willen toezenden.

bvd,

Josien Hoonte

[e-mailadres verwijderd door moderator]

Community Manager

Bedankt voor je reactie @JosienHoonte. De presentatie staat in het topic 'Live verslag Zilveren Kruis Community bijeenkomst: Voeding en Diabetes type 2' . Voor het gemak plaats ik de presentatie ook nog even hierbij.

Starter

Dank je wel,