Ik gebruik al jaren victoza en dit word vergoed, nu moet ik ook lantus gaan spuiten, hoe zit het nu?

Starter

Ik gebruik al jaren victoza en dit word vergoed, nu moet ik ook lantus gaan spuiten, hoe zit het nu?

2 ANTWOORDEN

Re: Ik gebruik al jaren victoza en dit word vergoed, nu moet ik ook lantus gaan spuiten, hoe zit ...

Webcare

Hallo Hermelijn,

Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden. Het is aan je apotheek hoe dit beoordeeld wordt en welk middel voor jou het beste is (en voor vergoeding in aanmerking komt). Wil je je vraag aan je apotheker stellen? Hij/zij kan je hier uitgebreid over informeren. Groet, Laura

Re: Ik gebruik al jaren victoza en dit word vergoed, nu moet ik ook lantus gaan spuiten, hoe zit ...

Webcare

Hoi Hermelijn,

Ik zag in de topic ook je latere bericht van zaterdag. Ik kan me voorstellen dat zo'n groot bedrag inderdaad niet op te brengen is! Ik schrik ervan. Logisch dat je meer duidelijkheid hierover wilt.

Omdat het voor mij nu niet helemaal duidelijk is hoe het zit, en ik ook graag wil weten hoe de vork in de steel zit, ga ik contact zoeken met onze adviserend apotheker. Het kan even duren voordat ik een antwoord voor je heb, maar vraag je geduld. Ik ga hiermee aan de slag en je hoort zo snel mogelijk van mij. Groet, Laura