meetstrips

Status: Meer reacties nodig
door ‎30-09-2015 19:27
Is het niet handig om meer meet staafjes te vergoeden voor mensen die hun glucose gehalte meten? Ik spuit 1x per dag en krijg 200 p.k, maar ik controleer het vaker aangezien mijn psychische toestand.
Opmerkingen
Voormalig medewerker Zilveren Kruis
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey @ülkü, leuk dat je de community hebt gevonden om je idee te opperen! Waar ik wel even benieuwd naar ben is het volgende. Je geeft aan dat het aantal staafjes dat we vergoeden in jouw persoonlijke situatie niet voldoende is. 

Vind je dat iedereen meer vergoed zou moeten krijgen? Of moet er naar de persoonlijke situatie worden gekeken? En heb je een idee hoeveel staafjes dan wel voldoende zou zijn? Ben erg benieuwd. 

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Ik heb dan weliswaar diabetes type 2, en hoef dus niet te spuiten, maar in verband met medicatie moet ik wel iedere dag prikken! Die dingen kosten een kapitaal....
Moderator
Moderator

Hoi Rob, heb jij misschien ideeen over de vragen die mijn collega Jeppe eerder stelde? Zou de vergoeding dan meer gericht moeten zijn per persoon? Of vind je dat iedereen meer vergoed zou moeten krijgen? 

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig