blokje om

Status: Wordt niet uitgevoerd
door op ‎23-05-2015 08:37 - laatst bewerkt op ‎09-03-2016 09:33 door Community Manager

Het zou fantastisch zijn als "zilveren kruis" de app "blokje om" beschikbaar houdt.

0 likes
Opmerkingen
Debutant
Al jaren ben ik klant van "zilveren kruis" en gebruikte ik de app: "blokje om" van Agis. Niet dagelijks, maar wel met enige regelmaat en plezier. Nu is Agis samen gegaan met "Zilveren kruis" en de app wordt niet meer ondersteunt. Ik zie geen goede alternatieven voor deze app.
Alle voordelen waren:
-instellen hoe lang je wilt wandelen (10 minuten kan ook)
-route wordt vooraf voor je berekend en uitgestippeld, zodat je steeds weer wat anders loopt.
-als je de route niet leuk vindt, kan je een andere route uitkiezen.
Een super app!
Ik zou het fantastisch vinden als "Zilveren kruis" dit beschikbaar houdt.
Moderator
Moderator

Hallo Ed,

Bedankt voor jouw idee over de 'blokje om' app. Ik heb jouw topic overgezet naar 'Denk Mee' omdat het gaat om een nieuw idee. De vraag over de app leggen wij nu neer bij een interne expert die hier meer over weet. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord op jouw idee.

Groet,

Jan 

Webcare
Webcare

Beste Ed,

Fijn om te zien dat je onze "Blokje om" app nog steeds graag gebruikt en de unieke mogelijkheden van die app waardeert!

Na het samengaan van Agis met Zilveren Kruis willen we de apps niet langer aanbieden onder het Agis merk. Daarom is de app nu uit de appstores gehaald. Zolang je de app op je telefoon hebt kun je hem blijven gebruiken. Opnieuw installeren op een andere telefoon is niet meer mogelijk.

We hebben ons natuurlijk wel afgevraagd of we Agis apps van een Zilveren Kruis jasje gingen voorzien. Dat vonden we te duur. Want, om eerlijk te zijn, je bent een van de weinige actieve gebruikers van "Blokje om". Wij investeren liever in apps die heel veel klanten gebruiken, zoals de Declaratie-app en de Vakantiedokter.

Ik heb nog even met je meegezocht naar een app met dezelfde mogelijkheden, maar tevergeefs. Toch zie ik nog een mogelijk lichtpuntje. We hebben met de oorspronkelijke bouwer van de app, het bedrijf Punch uit Amsterdam, een afspraak gemaakt. Zij hebben van ons het eigendom van de app teruggekregen. Zij kunnen nu de app zelf terugbrengen in de appstores. Ik heb de vraag nog bij ze uitstaan of en wanneer ze dat gaan doen. Ik houd je daarvan op de hoogte.

Hartelijke groet,

Jeroen

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Afgewezen

Community Manager
Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd