0 likes

I say you count is een initiatief dat de dagelijkse routine van het meten van jouw bloedsuikerwaarde, het berekenen van doses insuline op basis van ingenomen voeding en het bijhouden van jouw diabetesdagboek integreert in één handig digitaal overzicht. Een smartphone box met geïntegreerde weegschaal zorgt ervoor dat je jouw voeding kunt wegen. Op basis van de gewogen en ingenomen voeding berekent de “I say you count” app de doses insuline die je dient te nemen. Vervolgens registreert deze app de dagelijkse ingenomen hoeveelheid insuline in één digitaal overzicht. Je hoeft zo geen aparte handelingen meer te verrichten.

Hier kun je een kort filmpje over 'I say you count' vinden.

Vind jij I say you count handig en zou je hem gebruiken? Stem dan door het bericht te ‘liken’ met het duimpje. Uiteraard zijn opmerkingen, feedback of andere meningen over I say you count ook welkom.

Opmerkingen
Stamgast
Ziet er veel belovend uit! Zelf zou ik er ook voorstander van zijn als de diverse hulpmiddelen met elkaar gaan communiceren, of nog beter, alles via mijn telefoon te bedienen is. Ter illustratie; bij het eten heb ik mijn telefoon (kh opzoeken), reader van de sensor en reader van de omnipod nodig. Als er testers gezocht worden, hou ik mij aanbevolen!