0 likes

waarom zijn er geen voorlichters persoonlijk aanwezig in ziekenhuizen ?  apotheken ? huisartsen ? gezondheidcentra's etc ?  om een persoonlijk gesprek te hebben met je eigen clienten om vragen te beantwoorden ?  mensen die geen internet hebben is dat wenselijk.

Opmerkingen
Moderator

Hoi AnneMarie,

Leuk je weer te zien hier! Bedankt voor het indienen van je idee. 


Om hem even helemaal duidelijk te krijgen: aan wat voor soort voorlichting denk je precies? Bijvoorbeeld: wat voor soort vragen? 

 

Een aantal jaar geleden hebben we juist ervoor gekozen om de servicepunten te sluiten. We hadden namelijk servicepunten in ziekenhuizen.

De analyses van de behoefte van de klant geven aan dat als het om zorgverzekeringen gaat klanten niet massaal kiezen voor face-to-face contact maar voor persoonlijk contact via telefoon en via internet. Daarnaast komt ook uit consumententrends naar voren dat er steeds meer een verschuiving plaatsvindt naar call, maar vooral naar click. Daarom investeren we niet verder in winkels en servicepunten. Voor de mensen zonder internet is er de mogelijkheid om te bellen.

 

Ik ben benieuwd wat de andere leden hiervan vinden! Daarom zet ik de status van dit idee op meer reacties nodig.

Praat mee of geef een like, laat weten hoe je hierover denkt.

 

Tot slot is er ook nog een interessant topic om te bekijken / in mee te praten, als we het hebben over vormen van contact. 

Moderator
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig