Usability

Status: Uitgevoerd
door op ‎08-02-2015 11:16 - laatst bewerkt op ‎09-03-2016 09:44 door Community Manager

Volgens mij kan de usability nog wel wat verbeterd worden. Het is lastig om te weten waar je bent en hoe je bijv. kunt reageren. 

Status: Uitgevoerd
Opmerkingen
Medewerker
Medewerker

Hallo Martijn,

ontzettend leuk dat je de eerste bent die een nieuw idee inbrengt! Wat vind je nu onduidelijk aan de navigatie? Suggesties zijn altijd welkom en waar mogelijk passen we het gelijk aan. Vind je het kunnen reageren alleen lastig op het “Denk Mee” gedeelte of ook op andere plaatsen? Als je overigens nog meer verbeter ideeën hebt horen we ze graag.

Fanatiekeling

Ik vind het onduidelijk omdat er zoveel deelonderwerpen zijn. Ik kan niet zien welke  onderwerpen actief zijn. Bij " ombeantwoord" staan juist wèl beantwoorde vragen. Kortom: ik begrijp er niets van. 

Als ik op de tab " vergoedingen en zorg " klik, komt er maar heel even de keus over deelonderwerpen. Ik vind dat er veel te veel deelonderwerpen zijn. Ik vind dat alles op een hoop gegooid moet worden. 

Medewerker
Medewerker

@Feina Hallo Feina, sinds gisteren is er een speciale versie van het community platform. Buiten de vier categorieën(Vergoedingen en Zorg, Polis en Financieel, Opinie en Vitaliteit) zijn alle andere deelonderwerpen weggehaald. Tevens zijn de verschillende tabbladen weg, alleen de topics waarin het laatst is gereageerd zijn zichtbaar. 

Is dit hetgeen je in gedachte had? Zou je verder willen laten weten welke zaken bevallen en welke verbetert kunnen worden?

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd