Om de premie betaalbaar te maken en te houden zouden alle verzekeraars de vergoedingen van fysieke verminkingen en de gevolgen er van uit moeten sluiten van vergoeding uit zowel het basispakket als de aanvullende verzekering.

Opmerkingen
Webcare

Hoi @wimvanuithoorn waar denk je precies aan bij fysieke verminkingen? Wat is volgens de reden dat dit uitgesloten moet worden van vergoeding?

Bijdrager

wimvanuithoorn schreef:
Om de premie betaalbaar te maken en te houden zouden alle verzekeraars de vergoedingen van fysieke verminkingen en de gevolgen er van uit moeten sluiten van vergoeding uit zowel het basispakket als de aanvullende verzekering.

Als het gaat om besnijdenis en zeker die bij vrouwen mag/moet het uit de verzekering volgens mij.

mannen alleen indien nodig door lichamelijke klachten maar zeker niet als het een geloofskwestie is

Nederland heeft andere normen op dit gebied en als iemand daar andere regels voor heeft dan ook zelf betalen

Moderator

@Colliore Bedankt voor het delen van jouw mening. Ik begrijp dat je dus de grens legt bij de lichamelijke klachten. Is het medisch, dan mag het wel uit de verzekering komen. Maar anders niet. Hoe denken de andere leden hierover? 

We hebben het nu over een besnijdenis. Denk je ook nog aan andere zaken? Ik ben wel benieuwd waar @wimvanuithoorn aan dacht bij het posten van zijn idee. 

Moderator

Hallo Colliore en Wim.  Bedankt voor indienen en reageren op dit idee.

Dit idee staat al een aantal maanden open, maar heeft nog geen stemmen ontvangen. Daarom gaan we hier op dit moment niet mee aan de slag. 

Moderator
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd