Persoonlijk vind ik het een goed idee als je belt dat
je dan ook je zegje mag doen,
Als ik belt naar tel (071) 7510051 omdat je iets wil vragen of uitleggen, naar mijn ervaring gebeurd dat niet.
Kijk , als je belt naar een gratis
nummer dan kan ik me dat nog wel voorstellen.
Maar als je opdraait
voor de telefoonkosten en ze ratelen maar door !?!
Dan vind ik persoonlijk respectloos , goed idee gewoon luisteren naar de klant en als je wat gevraagd
wordt antwoord geven, dat is toch niet zo moeilijk ?

PS , sorry voor de typ fouten!

Opmerkingen
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Catrine, als je met een idee komt bij de klantenservice kunnen zij dit doorgeven. Daar word dan ook naar gekeken. Hoe komt het dat jij het gevoel hebt dat er niet word geluisterd?

Debutant

Nou Jeppe dat heb ik dus ervaren , ik spreek uit ervaring, ik vind van de 100 die op het call centre zitten , 2% weten waar ze mee bezig zijn de andere 98 % zit aan de telefoon omdat ze ook hun rekeningen moeten betalen, dus zitten ze er voor Jan Doedel.. De service is rond uit slecht, Ik ga ook weg bij ZilverenKruis ik zit al 50 jaar bij deze verzekeringsmaatschappij eerst AZA toen Agis en nu is het ZilverenKruis, nu is tijd om op te stappen even mijn tijd uitzitten tot December as. Vrouw Verdrietig

Medewerker

Dat is jammer om te horen Catrine. Wat is er gebeurd dat je dit besloten hebt? Zo'n slecht gesprek gehad of heeft het een andere reden?

Michiel

Debutant

Slechte gesprekken plus dat er ook een andere reden achter zit. GGZ had verkeerd gehandeld met declaraties , toen dat allemaal in orde was ( na veel bellen en mailen) zelf met de grote baas.Kreeg ik €350 toegestuurd van ZilverenKruis omdat ze dachten dat ik het bedrag van €350 eigenbijdrage van 2013 toch betaald had, dus kreeg ik het terug.Ik zelf ben daar naderhand pas achter gekomen. Ik was blij met het geld en dacht dat iedereen dit kreeg niet dus.. Een maandje later kreeg ik weer een brief van ZilverenKruis dat dit alles eenmisverstand was , en of ik het geld de €350 even terug wou storten? Ik had het al uit gegeven aan rekeningen enz enz , Nu moet ik het nog steeds retour betalen. Maar deze €350 heeft niets te maken met oude declaraties want dat was ook fout. Nu krijg ik steeds regulieren post van ZilverenKruis dat ik onkosten heb gemaakt bij GGZ dat is niet waar.Want deze fout is " zogenaamd toe gegeven. met het terug betalen van de €350 wat ik nooit heb betaald om dat het onterecht was... begrijp je het nog ? Al met al heb ik dus mijn zakken gevuld met de "misverstanden" .En ga ik weg bij Zilveren Kruis aka Agis aka ZAO aka AZA , Vrouw Verdrietig Ik sluit ook deze account af ( dit forum) want ik ga de put niet dempen als het kalf al verdronken is. Fijne dag allemaal en sterkte gewenst

Webcare

Hoi Catrine, we vinden het heel naar dat je niet tevreden bent. Je bent van harte welkom om een privébericht te sturen naar mij met je relatienummer, ik kijk graag voor je na wat ik kan doen.

Het is toch de bedoeling dat het duidelijk is voor je hoe het zit met dit bedrag.

Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd