Op een community sta je in mijn beleving voor je mening en dus voor wat je er vraagt/deelt. Ik vind een avatar dan ook nogal onpersoonlijk. Kan me voorstellen dat niet iedereen er zo in staat, maar ik zou graag mijn eigen profielfoto willen uploaden.

Opmerkingen
Moderator

Hi Cristel,

Wat een goed idee! Ik heb de status veranderd naar 'Goed idee' en zelf mijn stem uitgebracht door je idee een like te geven. Als andere communityleden het ook een goed idee vinden kunnen ze ook stemmen door jouw idee te liken.

Ben benieuwd! 

Moderator
Status gewijzigd in: Goed idee

Medewerker
Status gewijzigd in: Aan het uitvoeren

Passant

Super om te horen dat mijn idee opgepakt wordt!

Webcare

Vinden wij ook Christel! Ben net zo benieuwd als jij.Smiley Erg vrolijk

Medewerker

Beste Christel en andere,

bedankt voor jullie geduld! We zijn bijna zover om het idee in werking te laten treden. Volgende week is het voor iedereen mogelijk om zijn persoonlijke profielfoto of avatar te kiezen.

Medewerker
Status gewijzigd in: Uitgevoerd

Medewerker

Beste @Cristel en andere communityleden,

Het is zover!! 

Vanaf nu is het mogelijk om een persoonlijke profielfoto te kiezen. Hoe je dit kunt doen kun je lezen via de volgende link: Hoe kan ik een persoonlijke avatar instellen? 

Hopelijk zullen veel mensen er voor kiezen om een persoonlijke avatar te nemen en op deze manier de community persoonlijker en fraaier maken.

Bijdrager

Het gaat mij niet om fraaier, maar wel prettig dat je iemand kunt zien als je met elkaar spreekt.

Hoor mij had tot voor kort nog geen foto op face book

GOed idee Cristel

Bijdrager

Sorry Cristel, voelde me tussen al die plaatjes niet echt op mijn gemak, maar blijf het met je eens